HomeFAQRegisterLog in

The Nigels11 Fan Forum will soon turn 3 years!!! 


Share | 
 

 Question of the Week #26

Go down 
AuthorMessage
StreetTeamWhit
N11-Lover


Posts : 54
Join date : 2009-04-13

PostSubject: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:23 pm

Question of the Week #26


The question this week was sent in by Anice. She asked:







"If you can have one super power, what would you choose?"







Mike replied:






"To fly of course. Disclaimer: Only if the power of flight was accompanied by the ability to land successfully."







Chris also answered Anice's question:







"I would choose Aquaman's telepathy because I have a giant fish in my aquarium that keeps givin' me the dirtiest looks lately. I'm very curious as to find out why. I think it may be linked to the day I was eating salmon in front of him."
Back to top Go down
Sleepy
Admin
avatar

Posts : 1127
Join date : 2009-04-01
Age : 38
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:25 pm

hahaha.. thanx for picking mine!
I love the answers to this.. although I would have thought of another one for chris.. haha.. but he made me laugh by that.. I want a pic of that fish.. lol! I wanna see the "dirty" looks!
Back to top Go down
http://nigels11.forumotion.com
Syncie
Admin
avatar

Posts : 3112
Join date : 2009-04-02
Age : 30
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:26 pm

Dorks! Both of them! lol

Apparently, flying a plane is not enough for Mike. He wants to fly WITHOUT one. hehe

And Chris' answer is just...Chris! I can actually picture Chris sitting on his couch eating salmon and then slowly turning toward his fish in the aquarium watching him. haha
Back to top Go down
Syncie
Admin
avatar

Posts : 3112
Join date : 2009-04-02
Age : 30
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:27 pm

Yeah, I'm not sure if I have ever seen a fish showing any kind of emotions, either.
Back to top Go down
Rina-Candy
N11-Devotee
avatar

Posts : 2212
Join date : 2009-04-02
Age : 34
Location : Germany; Berlin

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:27 pm

Aaw.. YOU go Anice!!!! Very Happy

Hehe... lmao. I love Chris' answer ...Thanx man!! Means I can not go now and do my stuff (hair drying) cause I am still laughing over these answer..... HAHAHA!
Back to top Go down
Rina-Candy
N11-Devotee
avatar

Posts : 2212
Join date : 2009-04-02
Age : 34
Location : Germany; Berlin

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:28 pm

Yeah, me neither Anni.

hm... the ones my bro has had once were only showing hungry emotions! lol!
Back to top Go down
Sleepy
Admin
avatar

Posts : 1127
Join date : 2009-04-01
Age : 38
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:31 pm

loool I have to find the video Sandee did while we were in the "Rainforest Cafe" in Orlando.. we had places near the fishes and had a good laugh about them.. there was one going round and round and round like he was training for a marathon.. another one was looking at us and trying to catch our fingers on the glas.. fish war fun! lol!
Back to top Go down
http://nigels11.forumotion.com
Syncie
Admin
avatar

Posts : 3112
Join date : 2009-04-02
Age : 30
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:33 pm

LOL Anice.


Found a pic of Chris' fish:
Back to top Go down
Sleepy
Admin
avatar

Posts : 1127
Join date : 2009-04-01
Age : 38
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:34 pm

lol! ANNNNI
Back to top Go down
http://nigels11.forumotion.com
Rina-Candy
N11-Devotee
avatar

Posts : 2212
Join date : 2009-04-02
Age : 34
Location : Germany; Berlin

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:36 pm

"war" = "Krieg" in german?? LOL! Or was it just a typeing mistake?! Wink

Haha... yeah, you should search that vid Anice!! Although I have a really good imagination about this... but I am curious now!! haha.

*As ALWAYS! Razz


LOOOOOOOOOOOOL ANNI!!!! Hilarious!!!! HAHA!
Back to top Go down
Sleepy
Admin
avatar

Posts : 1127
Join date : 2009-04-01
Age : 38
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:39 pm

typo mistake.. was to exciting haha
Back to top Go down
http://nigels11.forumotion.com
Rina-Candy
N11-Devotee
avatar

Posts : 2212
Join date : 2009-04-02
Age : 34
Location : Germany; Berlin

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 2:49 pm

Aaw.. thats okay. It happens to all of us every now and then. Wink And to me even more. lol!
Back to top Go down
Syncie
Admin
avatar

Posts : 3112
Join date : 2009-04-02
Age : 30
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 3:53 pm

Happens to me all the time. For example I often write hottest man on the planet or the awesomeness instead of Chris. Typical "typo" you know. haha
Back to top Go down
Sleepy
Admin
avatar

Posts : 1127
Join date : 2009-04-01
Age : 38
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 3:57 pm

lool anni.. think the heat is not good for us outside! lmao

but remember what chris said "giant fish" the one you posted doesnt look that huge! but the look is priceless too! haha
Back to top Go down
http://nigels11.forumotion.com
Syncie
Admin
avatar

Posts : 3112
Join date : 2009-04-02
Age : 30
Location : Germany

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 3:59 pm

Oooh, true. Hm...well maybe the giant fish wants to eat Chris now. If I were him I'd be careful feeding the fish. haha
Back to top Go down
Rina-Candy
N11-Devotee
avatar

Posts : 2212
Join date : 2009-04-02
Age : 34
Location : Germany; Berlin

PostSubject: Re: Question of the Week #26   Mon Aug 24, 2009 6:01 pm

LMAO! Yeah, yeah... definitedly its the HEAT's fault thatz we are going crazy here (again). Razz But well... it "normal" we usually don't have these hot degree over here like some other guys! So everyone has to be patient with us! Wink

hm... Maybe Chris shouldn't even feed his fish now on his own?! He should give the job to his assistent! lol!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Question of the Week #26   

Back to top Go down
 
Question of the Week #26
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Billy at Yoshi's This Week
» Face Rocking Question
» Question for MYSELF - Hendrix
» Philosophical question of the day
» What to do in Osaka in one week?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NIGELS11 FAN FORUM BOARD INDEX :: >>> NIGELS11 :: STREET TEAM-
Jump to: